Accepterad arsenalnoel | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arsenalnoel

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? arsenalnoel

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carl johansson 25 år född 2000-01-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, rolig, omtänktsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carl Johansson hade en väldigt jobbig uppväxt där han bodde med sin bror hos sin mamma och pappa. Hans föreldrar började i carls tidiga ålder med alkohol och brydde sig inte om carl utan lät han sköta sig själv. På så sätt är han väldigt mogen och ensam i sin uppväxt . Framtidsplaner som carl har är nog att hitta en familj som han kan vara en del av. det kan vara allt från kriminellt nätverk till att jobba på Ica med sina kollegor. Så han har inte bestämt sig riktigt vad han vill göra med livet en. Han blir säkert en mångsysslare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP i denna server

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att försöka få bra RP när polisen till exempel stannar dig, att du spelar med och kör in till sidan av vägen för både din och den andra spelarens RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot en regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? - Att jag visar respekt mot andra spelare - RDM att jag inte slår eller dödar andra spelare utan skäl - VDM att bilar och fordon inte ska vara vapen och att inte skada andra med fordon utan skäl ska vara ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte kört super mycket RP förut men har kollat väldigt mycket Youtube på när andra kör.

Senast ändrad:
Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag har gjort

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka