Accepterad Arsar99 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arsar99

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/arsar99/

Ditt Hex-ID: steam:1100001061caef6

Vad är din discord tagg? hybrd.

Vem var det som bannade dig? cosmo

Bild på banmeddelande: ban.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag minns inte sist jag körde FiveM, ville börja köra det med en vän som vill gärna varva in mig till er server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tydligen har jag blivit bannad för rasism samt vdm, men har inget minne av detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte något minne av att spela i er server, eller har haft tillgång tillen bil samt haft en konversation med andra spelare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inget minne av min ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade velat trolla så skulle jag gjort det på andra sätt, men eftersom att det inte är min avsikt så vill jag gärna spela i samband med att följa reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt, jag vill helst spela genom att hänvisa respekt till andra spelare samt följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka