Accepterad ArroFattaru2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArroFattaru2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204700617/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a2c91c9

Vad är din discord tagg? arrofattaru2024

Vem var det som bannade dig? FCdavve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: nibba.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt emot en regel som jag inte vore gjort egentligen jag kommer inte riktigt ihåg men jag vart bannad för copbait & clogg vilket jag borde ha gjort jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände men ger ni mig en till chans så lovar jag att inte göra om detta regel brott igen och jag vill spela unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände med tanke på frågan ovan men jag tror att jag måste ha kört över någon och sen gjort F8 quit/clogg med tanke på att det är så det står på min ban och jag tror inte staffsen på unive skulle ljuga om något sådant för de gör ett väldigt bra jobb som staffs på unive och sköter allt väldigt bra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej antagligen inte en felaktig ban med tanke på att jag inte kommer ihåg riktigt så vet jag inte men som sagt staffsen på unive sköter sitt jobb väldigt bra som staffs så borde det inte ha varit en felaktig ban men tycker jag borde få en andra chans och om ni ger mig en till chans så kan jag bevisa att jag har förändrats och att det inte kommer ske några mer regelbrott ifrån min sida utav allt rollspelande kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gång tidigare på en annan sever på grund av copbaiting, och något mer de jag lärde mig av det var att inte bryta mot den reglen och det har inte hänt någon gång efter det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att inte köra över någon sen gjort f8 quit/cloggat jag hade kunnat strunta i att köra över personen & att cloggat jag hade kunnat fortsatt med mitt rollspelade på unive och bara haft kul istället för att sabba rollspelandet för andra personer hoppas verkligen ni kan förstå mig och ge mig en andra chans hos er på unive roleplay och så att jag kan bevisa att jag inte gör sånt skit något mer nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte bryta mot regler och läsa igenom allt innan jag börjar mitt rollspelande hos er på unive t.ex inte byrta några regler och hålla det seriöst som rollspelade hos er på unive och ha kul med andra spelare och tänka efter vad jag gör för något innan jag gör det och bara ha kul och tänka efter på vad jag gör och hitta på saker istället för att sabba rollspelandet för andra spelare hos er på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det försåte jag & Accepterar till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka