Accepterad ArroFattaru | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArroFattaru

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226050598/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b725826

Vad är din discord tagg? dilf2260

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde förbi en polis lite för snabbt vilket kan klassas som copbait.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde mitt fordon med en tjej som är ny till Unive, Vi var påväg till piren sedan tänkte jag visa ett gömt hus vid hammnen. Så där efter åkte jag ca 100-150Km/H Kanske lite mer tror inte det var så mycket mer men höll inte koll hur snabbt jag körde. Vilket jag vet man inte ska göra i "Staden" Men det var en bit utanför staden så tänkte inte så mycket på det sedan råkade jag åka förbi en polis lite för snabbt & Fortsatte åka för att jag inte tänkte på saken sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga ifrån mitt perspektiv var den "Felaktig" Men ifrån staffens perspektiv så var det ganska mild rätthet för honom att göra denna ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare & Skulle säga att jag aldrig mer efter mina tidigare bans har gjort om samma sak igen. Jag har inte upprepat något som är ett regelbrott som jag tidigare gjort följer alltid regler när jag lärt mig utav mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kört saktare & hållit mera koll på vägen & Fordonet / "Polis bilen" Och tänkt efter lite noggrannare. & Sedan skulle jag hållit lite lägre hastighet än vad jag gjorde. Jag tänkte sedan efter jag åkte förbi köra in mot sidan för jag tänkte att han kanske skulle stanna jag tänkte stanna & Be om ursäkt men han brydde sig inte för 5 öre. Så då fortsatte jag åkte & Sedan vart bannad förstår mitt fel & Lovar att inte göra om samma misstag / Regelbrott igen allt jag ber om är en andra chans snälla. Mvh ville.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag jag har lärt mig att köra saktare & Att hålla mera koll på vägen / Efter poliser, Ska tänka efter 1 steg till tills nästa gång. "Kommer aldrig upprepas lovar."

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut. Tänker bara det är helg vill gibba med boysen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka