Accepterad Arro__ | Medlem ansökning (9jonte)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arro__

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? dilf2260

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johnny, Blindström. Han är 27år gammal är född i Sverige och har bott här hela sitt liv. Han har jobbat på en skola i ca 3år & har alltid haft en dröm om att bli polis och håller inte på med det krminella livet. Han har aldrig provat droger eller någon annan olaglig substans. Han har funderingar på att komma in till staden Unive, Med medborgare skap och försöka forma om sitt liv till att bli polis & Att jobba inom polismyndigheten. Han har en bror som heter Adolf, Blindström. Han har bott i staden Unive, Cirka 1år nu. & han har planer på att träffa honom lite oftare. & Som sagt forma om sitt liv här i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion med socialt rollspel för båda parter. Roligt rollspel med hög rollspels nivå inget lall och kommer bidra med 0 regelbrott. Som sagt kommer bidra med roligt rollspel & Roliga scenarion med socialt & Roligt rollspel för båda parter inom rollspelandet / Scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Powergaming grad 2. Men heter nått annat på Unive. eller ni kallar det något annat. Det betyder att man inte ska rpa för makt & Pengar och ha roligt rp för båda parter. "OBS!" Kan utvecklas. Mvh.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! Powergaming. Att man ska rollspela på t.ex skador. - VDM, Att man använder fordon som vapen, vilket man Absolut! Inte får. FailRP. Att man bryter sin karaktär. Kan skriva mer kan alla kan bevisas i intervju

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ye jag har rpat sedan 2020 har lärt mig väldigt mycket inom denna tiden.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka