Nekad Arro | Medlem ansökning [Nisse47

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arro

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198389054370/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ario Marcel

Vad är ditt discord namn? Arro#4073

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2000

Berätta om din karaktär. Jo min karaktär heter Liam Roks han är 22 år gammal. Liam Roks Hade en väldig dålig barndom då pappan var alkoholist och hade suttit inne i flera år så Liam kände aldrig sin pappa. Liam bodde och tillsammans med sin mamma som var deprimerad och slog oftast Liam för hon tyckte att han påminde för mycket om hans pappa för han var både aggressive och en mobbare i skolan så varje dag fick mamman hem något meddelande och Liams betyg gick aldrig någon vart så han vände sig till små brott med sina kompisar som senare lede till större och större brott tills han började med gäng och droger samtidigt han gjorde sånt här så gick han in och ut från SOS och till slut tog de ut honom och la han i hem för hans mamma var inte stabil nog för att ta hand om honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo för att jag tror jag kan vara en bra spelare kan hjälpa server att växa och att många av mina kompisar spelar FiveM och några har unive och vill gärna köra med dem

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gör scenarion bättre jag gör roligare RP jag är en väldig öppen person och enkel att RP med och jag försöker alltid göra mitt bästa för andra som de kan ha lika roligt som oss andra RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo att man inte alltid behöver vinna alla scenarion utan man kan låta någon annan vinna för en gång skull t-ex om någon rånar en bank då behöver inte polisen alltid ta dom utan dom kan låta dom vinna

Hur hittade du Unive? andra RPs/pollare tipsa den till mig och jag tyckte att det lät kul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka