Nekad Arrks | Chef-jobb ansökan [jönnsons fastighetsbyrå] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Amz

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jönnsons fastighetsbyrå

Vad heter du IRL? jag heter Amar

Vad heter du på discord? arkz#3192

Hur gammal är du? 14 år gammal. född 2008 fyller år snart.

Hur länge har du spelat på Unive? över ett halvår nu. sen den 2:a mars 2023

Hur rollspelar du på servern? Kriminell på en karaktär och den där jag vill vara chef där rpar jag helt lagligt.

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill gärna få det mer aktivt och bidra med bra rp till alla som har med saken att göra. och oxå för att IRL är det ju slälvklart oftast att man har ett hus/lägenhet, jag vill gärna få in den typen av tänkande och rp hit till unive, såklart göra det mycket mer aktivt än vad det någonsin har varit och det tror jag att jag kan uppnå genom att bygga upp en bra team av anställda som är aktiva och har bra erfarenheter och kunskaper. vill bygga upp bra struktur genom att använda mig av bra tänkande och bra kreativitet som jag tycker att jag har. vill helt enkelt förbättra den typen av rpn och att förbätrtra sociala rpn med att t.ex ha grannar som man hälsar på och såna saker, tror faktiskt att självatse rpn skulle förbättras om man börjar med att prioritera att ha hus och att det ska vara en större del av ens liv i rollspelandet, precis som det är IRL, kommer ju såklart att ha roliga event som kanske ger lite mer uppmärksamhet/kunder till jönssons. kommer oxå såklart ha bra kund bemötande och en bra ton mot alla där/alla kunder och tänkla logiskt när det gäller priser på hus, löner och hur stor del av pengarna som går till säljaren. alla ska ju såklart kunna bete sig om dem jobbar där och jag ska se till så att alla är stensäkra på vad dem gör innan dem blir anställda. vill gärna göra det mer aktivt än vad det någonsin har varit, vill ju såklart oxå bidra med rolig rp för alla som har med det att göra. och såklart skaffa mig några bra p/a och bitr chef. jag kommer låta allt ta sin tid och inte rusha det med i slutändan om jag blir chef så kommer allt vara jättebra.och såklart bidra med hög rp och bra service för alla. och såklart bygga upp jönssons fastighetsbyrå som ett företag. jag kommer oxå kunna spendera både IRL pengar och IG pengar för att hjälpa företaget, sen kan jag ju oxå använda mig av bra kreativitet med vissa saker

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit chef på GSP innan, där har jag fått många bra erfarenheter/lärt mig väldigt om hur det är att vara chef och hur en chef ska agera i många olika situationer. jag vet exakt hur man ska bemöta kunder och hur man ska bete sig när det gäller sådana saker. vet hur man bygger upp ett bra team av personer/medarbetare eftersom att jag oxå har varit vice boss i olika gäng här på servern, frt kan vara så att det kommer ta sin tid att bygga upp hela företaget om jag blir chef men kvalitet är alltid bättre än kvantitet, så allt går sakta men säkert, jag kan alltid hantera stress och när mycket saker händer. jag kan såklart hålla koll på alla anställda så ingen korruption eller något liknande händer, då sparkar jag dem och pratar med en staff på direkten om dem är korrupta, men om det bara är så att dem inte kan bete sig får dem bara sparken kommer senare skaffa mig en biträdande och p/a om dem bevisar sig själva och det kommer ju såklart underlätta allt med yrket. och jag har själv flertal hus ingame så jag vet hur det mesta funkar. vill dock inte ha lalliga medarbetare och jag vill bidra med bra rp till kunderna/anställda och till servern, så ja, jag har mycket erfarenheter om det mesta som handlar om att vara chef, att hålla koll på folk och liknande. jag skulle själv oxå säga att jag är en bra säljare och faktiskt kan övertyga folk/prata med folk så att de håller med mig. det är ju en väldigt viktig sak när det gäller att sälja hus, jag ska såklart lära exakt allt jag vet om yrket och hur man beter sig till mina anställda

Hur ofta kommer du vara inne? jag är väldigt aktiv när det gäller sådana saker, på helger kan jag vara aktiv ca 7-14 timmar beror när jag vaknar t.ex.

på skoldagar är jag oxå aktiv kanske ungefär 5 timmar, men om jag har en bra biträdande som kanske kan vara online när jag inte är online skulle ju vara jättebra att ha. men jag skulle säga att jag är väldigt aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart, det gör ju inget om jag inte blir chef, allt rullar fortfarande på som vanligt, skulle inte byta server bara för att jag blir nedkad

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej, jag spelar bara på unive

Har du läst våra Regler? yes, jag kan era regler superbra! och följer dem när jag rpar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka