Inaktuell Arrks | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Amz

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? amar

Ditt discordnamn: Arkz50amar#3192

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2023

Varför ska just du bli staff? jag känner att jag vill ta ett extra kliv med mig själv som en medlem på unive. jag känner mig kompetent nog för att vara staff . Jag vill hjälpa servern så mycket som möjligt och jag är väldigt aktiv så jag kommer att kunna hjälpa servern mycket . jag tycker att jag är redo för ett nytt typ av ansvar. jag vill bli staff för att kunna försöka åtgärda regelbrott, göra servern till en bättre plats, och se till så att saker sker rätt och med bra rp .jag förstår ansvaret som kommer med att vara helper. jag vill göra bra jobb för servern då jag gillar att hjälpa till och göra unive till en bättre plats. är ett mål för mig att bli staff. jag är just nu servervakt och vill gärna nå en ny nivå.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att det finns vissa saker som fungerar fast behöver tydliga förbättringar. t.ex som att nästan har blivit normaliserat att åka runt och lalla. jag tycker till 100% att krim rpn har förbättras på senare tid med ediibo som HA och så men jag tycker fortfarande att fearrpn och sociala rp kan förbättras. det gäller dock inte bara i krim rpn. jag tycker att det kan förbättras i t.ex vanliga bråk mellan vanliga medlemmar, folk slänger ord hit och dit och ibland ser jag till och med medlemmar på unive som inte ens kan grundreglerna. saker kan förbättras, och saker förbättras hela tiden. mitt mål är att kunna lämna den påverkan jag kan på servern för att göra den bättre, även om nåt är bra betyder det inte att det kan förbättras. det finns alltid något att förbättra!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska kunna ta beslut och kunna stå upp för dom samt oxå kunna se vad man gör fel och kunna ta kritik, man ska den balansen mellan båda sakerna. Man ska vara trevlig i support och inte lalla. man ska alltid försöka vara en förebild för medlemmarna. och veta sin grej. försöka vara så kunnig som möjligt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att agera professionellt gäller i både staff arbete och rollspel. man ska inte gå runt och slåss och lalla. ha en seriös fast ändå trevlig ton mot alla i support och liknande. det är alltid jätte viktigt att agera professionelt. för hur ska folk ta än seriöst om man bara lallar runt? och alltid lyssna på vad folk har att säga

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag pluggar alltid/gör läxor så fort jag får dom så det är ganska lugnt med det.
Jag kan alltid lägga mitt RPande åt sidan för att göra staff arbete.
kan skicka hur mina dagar ser ut/när jag är aktiv här nedanför
tisdag: 19.00 - 22.00
onsdag: 16.00 - 22.00
torsdag: 18:30 - 22.00
fredag: 17.00 - 03.00
lördag: 12.00 - 04.00
söndag: 12.00 - 21.00

Hur länge har du spelat på Unive? började i slutet av februari och blev medlem 2 mars 2023 så ungefär 8 månader nu!

Har du tidigare erfarenheter som staff? är bara sv just nu fast jag vet ungefär alla commands man har som helper och jag vet hur jag ska agera men inga direkta erfarenheter som att jag har varit staff innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej inte riktigt. kanske bara donation och kriminell som jag är lite mer okunnig men om jag blir staff så lär jag mig säkert fort!

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka