Accepterad Arrks | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Amz

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? amar

Vad heter du på discord? arks#3192

Ange ditt födelsedatum 21 April 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar kanske 12.20, sen jag gör mig redom o allt sen jag går ut med min hund, sen går jag in på min dator och öppnar steam dc och fivem och sätter mig och rpar, jag rpar först några timmar på gripen taxi sen så efter äter jag lunch, sen kanske går jag in på min andra karaktär där jag rpar kriminell. sen rpar jag tills typ 03.00 men små pauser där imellan. det är typ min dagliga aktivitet, såklart vill jag ju oxå bidra med social och rolig/intressant rp varje dag som jag själv tycker att jag gör.

på sommarlovet är jag aktiv jättemycket

på skoldagar är jag lite mindre aktiv fast fortfarande väldigt aktivt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2 mars 2023, då blev jag medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1691011326694.pngom bilden inte funkar så är det att jag varit bannad 6 gånger men oftast för småsaker och för ganska länge sen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att forsätta hålla upp.ordningen på servern. Alltså hjälper server staffsen att upprätthålla ordningen och se till att allt följs samtidigt som dom rprar. En servervakt är ju liksom gjord för att kunna rpa och samtidigt hålla koll på rpn, det är viktigt att dem inta heller abusar sin makt. En servervakt borde banna när det behövs så att staffsen får det lättare för sig själva och inte behöver slösa energi på onödiga saker. En servervakt borde kicka folk ifall dem gör något mindre fel och skriva en rättvärdig anledning så att presonen kan lära sig av sina misstag. bryter regler utasn bara spela normalt och om jag ser en person som bryter mot reglerna kickar jag hen och ber vänligt att dem slutar eller visar att man inte ska göra så. Fast om det verkligen behövs så kan jag sv banna dem,

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill helt enkelt hjälpa servern och underlätta jobben för dem högre uppsatta staffsen, jag vill kunna rpa samtidgt som jag kan se till att inga regelbrott elr lall händer. jag vill ta mig an en större uppgift som Medlem på unive

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att abusa makten man har som t.ex sv elr staff på unive roleplay eller andra servrar. t.ex att man revvar sig själv och sina vänner när man dör är ett bra exempel på abuse. korruption är om jag kanske är högt uppsatt på ett företag inom unive så tar jag ut massor med pengar ur kassan, eller att jag ger ut gratis bilar till mina vänner när man jobbar på marja lisa, och oxå om jag använder toggle id för t.ex att se vart folk gömemr sig i kanske en ett skottscenario

Senast ändrad:
du är vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig. Lycka till 🎓

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka