Nekad Arrekung10 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ditt discordnamn: Arrekung#8174

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jo jag skulle vilja bli staff här på unive rp för att jag tycker att jag har spelat nu ganska länge här på unive rp. Och jag är ju servervakt just nu men jag känner att jag vill ta ett större ansvar här på unive. Jag tycker jag att jag ska bli det för att jag är riktigt trevlig mot folk och fast dom kanske är arga över något senario som har hänt som dom inte tycker är så tätvist så kommer jag ju ändå behandla personen bra. Typ om någon har haft en dålig dag och kommer in och är arg på oss i staff teamet så kommer jag fårtfarande vara glad och postive med han. Eller om något har hänt så kommer han kunna prata med mig om han vill det. Jag tycker att man ska kunna säga och vara öppen för att det finns folk som vill trycka ner en och bara skrattar. Och du kommer jag att lyssna och vänta tills du har pratat klart kommer att ge all respect till den personen. Och om det är någon som sitter i support ganske tidigt på morgonen så kan jag ta supporten det beror på om jag ska till skolan eller inte. så då kan jag hjälpa dom där i support och snabb support i pm satt om någon inte kan sitta support och han bara kan skriva så kan han få den hjälpen i pm i stället. Och att jag vill att folk sak få så bra rp nivå så möljigt så jag kommer vara aktiv och säga till i ooc om de gör något dom inte får göra. Och det vikgtigaste jag tycker är att man inte ska behandla folk olika typ en icke medlem säga till han att han är dålig för att han är icke medlem för att alla har ju varit icke medlem och alla har vart där. så jag respecterar alla hur dom en pratar eller hur högt uppsat dom är. Fast om jag blir staff så kommer jag inte gå runt och lalla bara för att jag är staff för att jag ska rollspela som en helt vanlig spelare och inte tro att jag är någon kung över folk. Så jag kommer alltid hålla en hög rp nivå när jag spelar på serven.

Och jag älskar ju unive jätte mycker och tycker att det är den bästa serven och att staffens är så smarta och kan tänka till allt satt serven blir ännu bättre. Och jag skulle ju inte göra något dumt för att jag har ju värkligen visat att jag gillar unive för att jag har ju genom att spendrat pengar på serven. Jag kanske inte har den mörkaste rösten men att jag tycker inte att rösten räknas jag tycker att alla ska respectera alla här på serven dom kan vara 7 eller 10 år spelar ingen roll. Är väldigt positive till saker och jag gillar när det händer saker gillar typ att vara stressad för att jag gör det till typ en rolig sak sätter på musik och tar det lugnt. Så stress är inget problem för mig. Och kolla report och helps folk har gjort.

Jag vill ju lätta för Philip320 och Limpis satt dom kan göra det andra viktigare sakerna typ som buggar. Så kan jag ta folk ingame eller i support rummet. Eller specca något senario som händer vill bara hjälpa med staff arbetet. Och folk kan ju ha olika problem eller stark eller svag som dysleki eller något sånt svårt att prata hur dom än är så kommer jag att vara snäll mot dom och vara bra mot dom och visa min respcect. Och jag tycker då att alla ska respectera som jag skrev där uppe.

Det hade varit och jobba med alla i staff teamet och alla fina spelare på unive rp =).

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:00 - 21:30
Tisdag: 15:00 - 21:30
Onsdag: 15:00 - 21:30 (ungefär)
Torsdag: 15:00 - 21:30 (ungefär)
Fredag: 15:00 - 00:00 (Om jag orkar eller kännder för eller om det behövs så kan jag längre
Lördag: 7:40 - 00:00 (Om jag orkar eller kännder för eller om det behövs så kan jag längre
Söndag: 7:40 - 22:00
Det här är tiderna jag kan vara aktiv men jag kommer att gå ut och vara ute kan inte bara var inne och spela.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag vet inte riktigt ganska länge lämna förut för att jag typ slutade med rp ett tag eller tog en pause.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men man kan ju många kommandon inom staff sakerna jag är ju servervakt nu. t.ex.

/bring [ID] [Teleporterar en spelare till dig]
/ban [ID eller HexID] [Tid] [Anledning] Tar bort spelaren om han har gjort något
/unban [HexID] [Anledning] Om man kanske råkar banna fel id. Eller false ban.
/svban [ID] [Anledning] Svban använder man ifall man ska banna någon i 1 timme.
/banhistory [ID] Ser perosnens bans och sånt.
/kick [Kick] Kickar en spelare från servern om han typ lallar lite.
/m [ID] Om man har buggade kläder så kan man göra /m [id]
/toggleid [Sätter igång så att man enkelt kan se folks id]
/giveitem [Spawnnamnet] Ger ett viss föremål till spelare. Men man får ingen refunds på saker bara om det har hänt något philip goodkänner.
/togglename [Sätter igång så man enkelt kan se folks steam namn samt ID]
/banoffline [HexID] [Anledning] Bannar en spelare som inte är online på servern. om han har loggat under ett senario.
/skin [ID] Ger folk en meny så de kan ändra deras karaktär
/ooc [Skriver ett OOC medelande som hela servern kan se]
/spec [ID] Man speccar en person i deras perspektiv och de kan inte se ditt ID. Kan också användas för att få en meny som man kan använda för att tpa till spelare ifall man vill använda deras ig namn osv.
/specoff [Gör så att man slutar spectata]
/v [Spawnnamn] Spawnar en bil men man använder typ aldrig den.
/dv [Radius] Gör så att bilen man är närmast försvinner
/freeze [ID] Fryser en spelare så de inte kan röra på sig, används ifall man ska snacka med en spelare som sitter i en bil t.ex. eller bara springer iväg eller spawnmenuar.
/unfreeze [ID] Gör så spelaren kan röra på sig igen. om man är klar med spelaren om man har pratat med han.
/goto [ID] Tpar till en spelare
/tpm [Gör så att man tpar till sin checkpoint som man har satt på kartan]
/setjob [ID] [Jobb] [Rang] Gör så att man ger en spelare ett jobb. Om typ man har fått falsk spark så kan man sätta jobbet.
/clearchatforall [Rensar chatten för alla spelare på servern om någon har skrivit något olämpligt.
/revive [ID] Återupp livar en spelare som har dött. Eller blivit RDM eller VDM
/noclip [Så man kan flyga runt osynlig och spectata spelare]
/sc [Så man kan snacka med andra staffs, staff-chat]
/sv [Så man kan snacka med Servervakter, servervakt-chatt] om någon vill veta ens staff id.
/skin [ID] [Du ger spelaren skin satt han t.ex kan byta kläder eller om han råka göra fel på sin gubbe om han är ny]
/spawnped spawnar ped
/clearinventory [Du rensar en persons inventori i f2]
/announce [Om det är något viktigt som man måste skriva]
/giveaccountmoney [ID][Du ger spelaren pengar på hans bank konto]
/Reportlist Den ser man alla reports som kommer in

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det spelar absolut ingen roll vart eller vad jag kommer att jobba med. Men det jag mest vill göra är Donations saker, support och rp för att jag älskar att göra satt det blir en bra rp nivå bland alla även icke medlemmar och alla,.

Senast ändrad:
Jag tycker om din ansökan mycket och jag tycker att ni ska ge han en chans för han kan har spelat med han ingame och som servervakt han är grym

Jag tycker om din ansökan mycket och jag tycker att ni ska ge han en chans för han kan har spelat med han ingame och som servervakt han är grym
Tack bästa dig hoppas att du har haft en bra kväll

++++rep riktigt bra spelare och servervakt skulle behöva en sån här bra staff. Philip läs det här

++++rep riktigt bra spelare och servervakt skulle behöva en sån här bra staff. Philip läs det här
var för gör du ingen staff ansökan eller servervakt hade varit bra för dig tycker jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka