Nekad Arrekung10 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Arrekung#1000

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Skol dagar så vaknar jag 7:00 sen går till skolan klockan 8:00 och slutar 14:20 Eller senare. På helger så vaknar jag 7:00 sen spelar jag och äter frukost och typ spelar hela dagen men oftast går ut.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat ganska länge skulle jag säga

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit 1 gång men blev unbannad på 1 min för den var felaktig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en liten staff men dom brukar hålla ordning på serven som om någon lallar på piren så kan man sv banna eller kicka han. Så det är som en liten staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att det behövs mera. Typ som vid piren nu kommer jag så klart inte leta efter problem spelare. Kommer bara roll spela som en helt vanlig spelare om jag ser något så klart då bannar jag. Vill lära folk att dom kan höja rpn mycket genom typ att kicka folk med mask på piren eller skriva till han /m (id) Ha inte mask på allmän plats. Sånt smått satt inte staffs behöver göra allt. Om någon typ gör en stor vdm på piren då bannar jag tar klipp och skickar i en kanal satt en staff kan förlänga den.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi säger att jag är krim och någon dödar mig och så revivar jag bara mig själv och så lever jag igen eller id peaka om jag stormar som polis. Om det här händer eller jag ser det om någon annan gör kommer jag ta vidare det direkt

utveckla vad för uppgift en servervakt har
utveckla: Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt
Ansök igen om en vecka, Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka