- Meddelanden
- 2,082
- Reaction score
- 129
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid
Vad heter du på discord? Arrekung#8174
Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Förs så äter jag frukost och sen går till skolan och är där till 14:20 och slutar åker hem äter och spelar så spelar det fästa och sen sover
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ganska länge nu skapade ett nytt konto på forumet för att det andra var typ buggat och jag tog en pause från rp
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Nej aldrig vad har kommer ihåg
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgifter att vakta serven för att inte så många staffs har små problem att göra med lite som en ordnings vakt irl. Då kan en servervakt hjälpa. Och en servervakt ska ju vara som andra bara smälta och roleplaya som en normal spelare vid andra spelare men om någon typ lallar eller något så kan du ju göra en svban eller en kicka. Dom letar efter problem typ bilar som är övergivna så typ /dv för mindre lagg.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att just jag tycker om serven jätte mycket och vill hjälpa mera. Men har sätt några lallare inne då vill man ju ha permsen att kicka eller svban på dom. Jag kommer att ta det alvarligt och inte bara leka runt med permsen eller abusa allt det. Och om jag som vill jobba på meko om det är någon lallare som det är oftast så kan jag ju kicka dom.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ju som ett exempel typ om du är i ett skottlosning och du blir ihjäl skjuten och du gör /revive {id} på dig sjäv eller någon annan. Abuse är tillexempel om du vill banna någon så om vi säger att jag och min kompis har bråkat så bannar jag han. Eller typ för att om man dvar bilar inne på meko för att komma först i kö på lagning.
Vad heter du på discord? Arrekung#8174
Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Förs så äter jag frukost och sen går till skolan och är där till 14:20 och slutar åker hem äter och spelar så spelar det fästa och sen sover
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ganska länge nu skapade ett nytt konto på forumet för att det andra var typ buggat och jag tog en pause från rp
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Nej aldrig vad har kommer ihåg
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgifter att vakta serven för att inte så många staffs har små problem att göra med lite som en ordnings vakt irl. Då kan en servervakt hjälpa. Och en servervakt ska ju vara som andra bara smälta och roleplaya som en normal spelare vid andra spelare men om någon typ lallar eller något så kan du ju göra en svban eller en kicka. Dom letar efter problem typ bilar som är övergivna så typ /dv för mindre lagg.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att just jag tycker om serven jätte mycket och vill hjälpa mera. Men har sätt några lallare inne då vill man ju ha permsen att kicka eller svban på dom. Jag kommer att ta det alvarligt och inte bara leka runt med permsen eller abusa allt det. Och om jag som vill jobba på meko om det är någon lallare som det är oftast så kan jag ju kicka dom.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ju som ett exempel typ om du är i ett skottlosning och du blir ihjäl skjuten och du gör /revive {id} på dig sjäv eller någon annan. Abuse är tillexempel om du vill banna någon så om vi säger att jag och min kompis har bråkat så bannar jag han. Eller typ för att om man dvar bilar inne på meko för att komma först i kö på lagning.