Nekad Arrekung10 | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung10

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? arrekung

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Tjenare, jag ansöker till Forums Mod för att jag vill hjälpa Forumet och få en riktigt uppfräsning, Jag har alltid en stark drivkraft att hjälpa och stötta andra på Forumet när jag var Staff förut och försöker göra mitt bästa nu också fast jag inte är Staff. Mitt engagemang inom forumet är otroligt bra gillar att läsa ansökningar som folk gjort och även ge feedback på de dem gjort. Jag har alltid haft ett stort intresse att skriva och läsa, och sprida positivitet inom internet. Jag ansöker för att jag tycker att Forums mods kan bli mera hårdare och att Unive får lite mera erfarna Forums mods som arbetar på ett effektivt och smidigt sätt. Jag vill förenkla Staff arbetet så gott som det går att göra på forumet. Jag ser fram inom det här arbetet och är mycket förbered på vad en Forums mod gör.
Jag kan bidra med:
- Långa svar på folks frågor.
- Mycket aktivitet
- Jag gillar att hjälpa folk när det behövs
- Håller bra rättvisa t.ex om min kompis gör något så tar jag återgärder på han fortfarande
- Förändra mycket

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är extremt viktigt för det kommer bli enklare för Staffs, MA och nya spelare som ska göra en ansökan, så kan dom känna att dom hittar lätt eller så att dom hittar reglerna Istället för massa annat skit. Det här är viktigare för mig för det ser mera renare och fräschare ut och vem gillar inte de alla känner sig mera välkommen och så ser man att de är en seriös server.

Får en ansökan vara kopierad? Ja en ansökan får vara det t.ex. om någon gjort en Staff ansökan och blivit nekad och vill göra en ny så kan han kopiera den och göra om meningar och ord så att den ser bättre ut. Men det finns också vissa lägen då man inte får göra det som om någon har gjort en helt egen ansökan och lagt ner tid på den och de kommer en grabb som kopierar den rakt av, då får vi Forums mod neka den för "Plagiat" då skriver man också de i en liten kommentar att den blev nekad för plagiat. Så ett litet kortfattat svar både Ja och Nej. Kortfattat den får absolut inte vara det men om man gör om en ansökan mycket så får den vara de på ett sätt

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Ja finns ganska mycket som kan förbättras, t.ex. folk som lägger dubbel ansökningar eller skriver fler talls Bumps om dagarna. Det här vill jag förändra och hjälpa dom med att ta bort dubbel ansökningar & ta bort de som spammar Bumps hela tiden. Forums Mod är till för att hålla forumet rent och snyggt, de kan även svara och bli mera aktiva inom hjälp kanalerna eller lägga en respons på andras ansökan. De måste bli hårdare man ska inte vara rädd för att banna någon från forumet om hen har gjort något fel

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Om jag fick bestämma helt hur Forumet skulle se ut, så hade de varit väl organiserat, alla trådar skall ligga i rätt kategorier och att allt ligger i rätt arkiv. Det hade aldrig vart onödiga kommentarer eller folk som absolut inte kan bete sig i ett forum de ska bort på direkten. Forumet ska se professionellt ut som inga dubbla ansökningar eller folk som Bumpar sin ansökan varje minut, finns ju en regel för hur många man får skriva. Om jag får som jag vill så kommer de se mera renare och fräschare ut så att nya spelare trivs och Staffs kan göra sitt arbete enklare via forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? Tiderna kan varierar, men jag hoppas att ni fattar att man måste ta pauser från att sitta framför datorn och hänga med kompisar o familj. Men jag har väldigt mycket tid u skolan också då jag har långa raster så då kan jag sitta lite där.

Måndag 8:30-22:00
Tisdag 8:30-22:00
Onsdag 8:30-22:00
Torsdag 8:30-22:00
Fredag 8:30-00:00
Lördag 7:30-01:00
Söndag 7:30-21:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, kontaktar i pm vid eventuella frågor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka