Nekad Arrekung | Ban Överklagan - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880044063/

Ditt Hex-ID: 110000136d2b41f

Vad är din discord tagg? Arrekung

Vem var det som bannade dig? Emil!

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 2023-11-08 17_04_58-Window.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför staffsen just valde att banna mig och det var därför jag kom på en dum ide som man verkligen inte ska göra och som jag ångrar extremt men Emil valde att banna mig då jag gjorde ett terrordåd på bahamas och det får man inte göra såklart och vet inte riktigt heller själv hur jag ens kom på iden att göra det förjävliga regelbrottet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett discord call med mina 2 kompisar Mattias och Atro så säger dem "Vi går och gör terrordåd på massa FiveM servers" först så tänker jag nej men sedan när dem tjatat huvudet av mig så säger dem vi börjar på unive då såg dem att jag hade roller och att jag var polis så jag hade pistoler som jag gav till 2 av dem och så gjorde jag ett beslut att gå in på bahamas och skjuta ner 6 folk på ett ungefär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte det var ej en felaktig ban då jag var den som gjorde felet i detta tillfälle och jag gjorde ett regelbrott som jag står för men är absolut inte stol över det. Så det var jag som gjorde felet i händelsen och jag borde absolut inte ha gjort det för jag visste att dom konsekvenserna skulle komma men tänkte inte in i framtiden och se att detta kan påverka att jag aldrig kan spela på Unive igen och då ångrade jag mig till 101% och hoppas jag kan få en ny chans att förbättra mig. Jag och min kompis Atro satt i vc när vi gjorde det här och vi gjorde exakt samma sak, exakt samma dag men jag gjorde inget p12 montage och har aldrig vart problemspelare. Sedan blir han unbannad tycker det känns lite konstigt men som sagt ni är staffs och ni får ta besluten =).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag. Jag har blivit bannad här på Unive för väldigt småsaker t.ex röstregeln och andra banns som var förut när jag började med mitt rpande så då viste jag inte så mycket. Jag har lärt mig väldigt mycket under dem här bansen och första gången jag blev bannad läste jag reglerna och ansökte till medlem faktiskt. Efter den här långa bannen har jag skärpt till mig och kommer ta stor lärdom sedan tidigare bans kommer aldrig mera ske något regelbrott från min sida. Jag har tagit den här månaden att tänka efter på den här bannen och har insätt för länge sedan att den var dum och idiotisk. Jag hoppas ni staffs kan ta eran tid att läsa den här och förstå att jag är ledsen över det jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja 100% jag skulle tänka efter då skulle jag fatta att det är en väldigt dum ide och att detta kan påverka att jag aldrig kan köra Unive men skulle såklart kunnat bara låta bli så skulle inget av det här hänt och då skulle jag inte behöva vara i denna situation och jag kunde fortsätta rpa som vanligt som jag alltid har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart har lärt mig mycket och har insett hur dumt det var av mig att göra det här regelbrottet som man absolut ej ska göra men hoppas att Emil! eller någon högre skulle kunna ge mig en ny chans att förbättra mig och visa att jag är en bra rpare och bra för Unives community.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka