Nekad Arrekung | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880044063/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d2b41f

Vad är din discord tagg? arrekung

Vem var det som bannade dig? hypem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-18 184440.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig för jag åkte runt med min kompis och körde bilen plötsligt kom det någon grabb som min kompis hade krig med min kompis hoppade ut och riktade medans jag satt kvar i bilen. Efter det var jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i Sandy sedan kommer en grabb som min kompis har krig med då väljer min kompis att hoppa ut ur bilen och börja rikta jag gör absolut inget sitter kvar i bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att min ban är felaktig då jag endast sitter i en bil och det är min kompis som gjorde en kriminell handling. Så här säger regeln jag blev bannad för "För att spela som Kriminell på Unive måste du vara godkänd för det. Det har du genom att du har en såkallad Kriminell Roll i våran Discordserver, där du är med i tillhörande Discords. Det är inte tillåtet att spela Kriminell utan denna roll." Jag har inte en kriminell roll men det ända jag gör är att sitta i en bil absolut inte delaktig i något kriminellt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nyss kommit tillbaka efter en lång ban och tycker det känns väldigt tråkigt att bli bannad för en sån här liten sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är väl att inte åka med min kompis men jag visste absolut inte att han skulle hoppa ut och rikta det kom helt plötsligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska försöka läsa av situationen men eftersom att jag inte varit inne på Unive på länge visste jag inte att det var ett stort krig uppe i Sandy.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka