Nekad Arrekung | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880044063/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d2b41f

Vad är din discord tagg? arrekung

Vem var det som bannade dig? raabanb(Polischefen)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-16 184501.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så är det väldigt otydligt enligt mig, för det första så var det att han tyckte att jag hade ett dåligt beteende mot honom vilket jag personligen inte tycker jag haft. Det här var typ en månad sen och jag blev unbannad och var unbannad i typ 1 vecka tills jag blev bannad igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. raabanb(Polischefen) tyckte jag hade dåligt beteende så då blockade och bannade mig från dcn sedan blir jag unbannad och är unbannad i cirka 1 vecka men blir bannad igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom Raabanb inte gillar mig OOC alls. Bara för att han har perms så bannar han mig, eftersom han inte gillar mig vilket jag tycker är väldigt konstigt. Det andra jag tycker är konstigt är att han bannar och sen unbannar han mig i 1 vecka o sedan bannar han mig igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte från polis dcn men ingame

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda. Kanske inte försökt överklaga och stå upp för mig själv i hans pm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ye

Ta detta med polisen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka