Accepterad Arrekung | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Länk till din steam profil: ttps://steamcommunity.com/profiles/76561198880044063/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d2b41f

Vad är din discord tagg? arrekung

Vem var det som bannade dig? står strommeeeeen på bannen men han säger att det inte var han...

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-01 114528.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han som bannade mig valde att banna mig för att jag körde över en person 2 gånger och sen tycker staffsen att jag c loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle köra runt sedan kommer det en kriminell och börjar jaga oss för ingen anledning vi tänker ju att det är en lallare som vill kidnappa icke medlemmar. Men han hoppar ut ur bilen och riktar på oss jag kör på han av ren reflex han riktade i nästan 1 sekund. Sedan när han fick tag i oss så dödade han oss när vi statt i bilen och bilen körde av sig själv när vi var döda så då körde vi på han en gång till (men det var ju inte mitt fel eftersom jag var död och kan inte kontrollera bilen). Efter det var vi döda och efter några minuter när vi låg döda där valde vi att logga ut och sedan gick jag ut och körde golf irl. Sen när jag kommer hem är jag bannad i 35 dagar!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att Clogg bannen var väldigt onödig eftersom att dom kan se i logs att jag loggade ut och sedan kom jag aldrig mera in igen gick även offline på discord när dom bad mig hoppa support var ju ute och spelade golf. Sedan när jag försöker ta kontakt med han som bannade mig för att jag vill ju såklart diskutera min ban som jag ej hade tid att göra då. Jag tycker att ni ska ta bort clogg bannen och lägga bara vdm om ni tycker det var vdm men det tycker inte jag. Eftersom att i första klippet så riktar han i typ 0.5 sekunder och då kör jag över han andra delen när jag kör över han är han under mig och från min vinkel kan jag inte ens se han. Därav tycker jag bara att det ska vara en lätt fearrp1 eftersom att han riktar och försöker kidnappa en icke medlem som står i reglerna att man inte ens ska göra kolla den här regeln:
a. Personrån
Personrån får ej ske på civila som befinner sig vid icke-kriminella områden eller som du ej har anledning att råna.
Vid personrån får du inte avrätta offret. De ska alltid ha möjligheten att värna om sitt liv.
Vad jag vet om så blev inte han bannad och han bryter också mot en regel, vem vet strommeeeeen kanske känner han och inte bannar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit felaktigt bannad några gånger av anticheat och av staffs. Men jag blir absolut inte ofta bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa ut istället för att köra på han och min c logg tycker jag att jag absolut inte gjorde något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja OBS: LÄS IGENOM HELA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka