Nekad ArreBoro | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArreBoro

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? arre9985

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Boro Lundin 1999-05-11-9279

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, framgångsrik, irriterad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Boro Lundin och är en person som formats av sina tidigare erfarenheter och uppväxt. Han växte upp utanför Stockholm tillsammans med sin familj. Under sin uppväxt fick han lära sig tidigt vikten av att klara sig själv och att alltid kämpa för sina mål. Boro har under sin uppväxt mött på mycket motgångar och framgångar. Boro söker nu till en ny stad för att kunna hitta en stabilt jobb, köpa hus och skaffa en familj. Framtiden för boro är att skapa en stabil grund för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rollspelat mycket tidigare och vet hur man gör roliga scenarion för båda parter. Jag kan dra ut extra lång på scenarion vilket gör de roligare för de jag rollspelar med. Jag är kreativ och bra på att improvisera.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för sin egna vinning och sin egna upplevelse, utan att man ska tänka på att spelare runt om en också ska ha roligt. I detta fall innebär det att man ska låta motparten få ett roligare utfall / vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har spelat på servern länge och när jag var ny (icke-medlem) gjorde jag regelbrott. Av alla mina regelbrott har jag lärt mig, vilket gjort mig säker idag om vad man får och inte får göra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, PWG, Copbait, NLR, Metagaming, Suntförnuft mm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka