Accepterad .Arrebojj | Medlem ansökning [Sandberg] (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.Arrebojj

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198992360604/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron Dannvik

Vad är ditt discord namn? .Arrebojj

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Tore Larsson är en fordonskunnig medelåldersman. Han gillar att meka, trimma, sälja och pimpa bilar, han kan det mesta inom det ämnet. Dock är Tore en helt annan person bakom den ljusa sidan. Han jättelätt bli arg och han är helt skoningslös när det gäller någon han inte tycker om. Tore är en arbetsvillig person och om han får en årder om att göra något gör han det utan något trams. Tore tycker om att skapa en bra kompiskrets, och att han blir en sån person som man ringer till om man behöver hjälp med vad som helst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en erfaren rp spelare, jag har spelat på många andra servrar. Jag tar rp seriöst och följer alla regler så gott jag kan. Jag tycker att det är viktigt att ha roligt när man spelar men inte så att man förstör för andra eller någon på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är många inne hela tiden, det verkar vara bra rp av alla som spelar på servern och det finns många unika sakter som inte funnits på andra serverar.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en polare som också är medlem, jag tyckte servern verkade väldigt bra så jag ville också bli medlem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en person som alla vet vem jag är, jag vill bli en fruktad, rik, men också en person som är snäll, generös, och bra vän mot folk som jag tycker om och är kompis med mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt, och utvecklas som rp spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är medlem på andra servrar men jag spelar inte aktivt på dem för att jag inte tycker att dem håller lika kvalité som Unive.

Tillbaka