Accepterad .Arrebojj | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.Arrebojj

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198992360604/

Ditt Hex-ID: 11000013d84849c

Vad är din discord tagg? .Arrebojj# 8344

Vem var det som bannade dig? Spozee

Hur lång tid var din ban? 32dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skulle fråga en polis en sak och det var tydligen en streamer, så jag följde efter när han åkte till station.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle prata med en polis men han hörde inte vad jag sa och åkte därifrån. Jag följde efter honom till polisstationen och då blev jag bannad för att det var en streamer som var polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag streamsniped inte med meningen och jag följde alla regler som finns enligt gta rp. Olyckligt vis var det en streamer som jag inte visste och därför förstår jag att han bannade mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förut blev jag bannad för halv ooc, jag fråga "vilken muskel man använde för att ta fram sitt id", vilket jag förstår nu i efterhand att det var fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte faktist, inte följa efter kanske. Jag hade som sagt ingen aning att han streamade, om jag hade vetat det hade jag inte följt efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte följa efter personer om det inte fanns något snack med personen innan. Det kan tolkas fel och därav en ban.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka