Accepterad Arre3030 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arre3030

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198208954404/

Ditt Hex-ID: 11000010ed2b024

Vad är din discord tagg? Arre (Mjukisbyxor (hellmoppers)#2593

Vem var det som bannade dig? hammarl0f #0935

Hur lång tid var din ban? 2 veckor.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag citerar "Cloggar under rån när han har vapen mot sig, sedan undviker han att komma support efter senariot så han går ifrån online till offline när jag bad han komma"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag gjorde ett stort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En man kom fram till mig och vi började småprata, varpå han drog upp en pistol och skulle råna mig. Vi befann oss vid LSA produceringen. När han skulle söka igenom mig så loggade jag ut från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte en felaktig bann. Jag gjorde detta eftersom jag har blivit lovad 1 miljon kr av en person ingame om jag fixar 1000 LSA till honom. Men blev gång på gång rånad under dagen (Utan sunt förnuft) När detta hände så blev jag så arg och bitter så jag bokstavligen sket i allt och stängde ner spelet. Fel av mig i efterhand.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat spela med scenariot och svälja stoltheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen har jag gjort det. Kommer aldrig mer combatlogga och spela med mer i scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka