Accepterad arrabarra | Medlem ansökning [1DrTimE1] (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arrabarra

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? arrabarra

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Eriksson 27 år gml

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, rolig, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej min karaktär heter Adam och han är 27 år och har bot i staden ett tag när han var liten så var hans mamma tvungen o flytta då mina föräldrar bråka så mycket så vi flytta till den här staden jag kan lite om den men ej så mycket men när jag var liten så blev jag mobbad för att min pappa lämna mig men jag hade mina vänner som stog upp för mig jag var rätt så bra i skolan ändå och hade minst c i alla ämnen men i gymnasium valde jag ändå fordon o transport för jag har ett intresse av bilar, lastbilar, mopeder och skotrar mitt favorit märke är BMW men just nu har jag ingen bil och inge jobb men ska försöka få ett jobb om kort nu ska ni få veta lite mer om hur jag är jag är en prat glad person som älskar folk, är snäll oftast, är omtänksam. Trevlig mot mina arbetes kollegor så kommer nog vara en bra arbetare som kommer älska sitt jobb kommer köpa en bil så fort jag kan för att kunna vara ute och sladda så polisen kommer se mig på vägen kan jag säga men jag fick höra av mamma att min bror som jag aldrig träffat s

Vad kan du bidra med till serverns RP? gör så bra rp som möjligt få andra att ha kul och spela seriöst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att den andra ochså ska ha kul att det kanske inte är du som vinner scenariot men att du ändå kör seriöst för allas skull och att du inte bara förstör för det går dåliggt eller vad man ska säga

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja engång gjorde jag /die i ett scenario och fick en ban och lärde mig av att man inte ska göra och man bara får acseptera eftersom jag var rätt ny då

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR de är att du inte kan minnas saker som typ att du blev kidnappad eller liknande sen dödar dom dig och sen kan du helt plötsligt veta vad dom heter och allt och du säger det till dina vänner. powergaming men typ att du ramlar från en hög plats men du får inte ont eller så du bara går iväg som inget hänt och du rpar inte på ett realistiskt sätt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har spelat rp innan
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top