Accepterad aronjco | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LULW

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Användarnamn: aronjco

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Hur gammal är du? 16

Vad heter du på discord? 60hzz#5929

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 11 på dagen till 05 på morgonen om inte mer

Varför ska just du bli servervakt? Jag tar aldrig någons sida och jag lyssnar på folk de dom har och säga har även koll på alla regler på servern. Känner även att jag har ganska mycket tid till att hjälpa till med servern och hjälpa folk som behöver hjälp!

Varför vill du bli servervakt?
Varför just jag ska bli servervakt är för att jag tar aldrig någons sida och lyssnar på folk vad dem har och säga. Har även väldigt bra koll på alla regler så jag vet vad som är rätt och fel. t.ex om det handlar om ett stort scenarion så ska jag kontakta någon staff eller admin som tar tag i det. ser väldigt ofta folk som inte riktigt har koll och gör mycket fel och det är då jag kan hjälpa dem förbättra sig eller sparka dem ifall dem bara trollar och inte beter sig.

Är du whitelistad på serven? yes

Har du varit bannad på serven förut? ja tyvärr fick ban för rdm men de löst och vissa vissa bans är misstag och har även laddat ner film program nu så jag kommer ha film på allt nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? neeJ

Senast ändrad:
Utveckla dina svar på frågan ''Varför ska just du bli servervakt?'' och ''Varför vill du bli servervakt?''

^^ du kan även utveckla under frågan ”Har du varit bannad på servern förut?” Och förklara varför du blev bannad och hur det gick till

Med vänlig hälsning, Alex

^^ du kan även utveckla under frågan ”Har du varit bannad på servern förut?” Och förklara varför du blev bannad och hur det gick till

löst

Godkänd! Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka