Accepterad Aron_ahn | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jackebacke

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107357844/

Ditt Hex-ID: 1100001445f3c94

Vad är din discord tagg? Aron_Ahn#1506

Vem var det som bannade dig? Akam_P

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fÖR ATT JAG SLOG NER EN GRABB MEN JAG ANTAR ATT DEM INTE SÅG ALLT SOM HÄNDE INNAN.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jAG OCH MIN KOMPIS VAR VID TORGET OCH CHILLA OCH SÅ KOMMER DET EN GRABB MED KNIV OCH TVINGAR OSS ATT HOPPA IN I BILEN SÅ VI GÖR DET OCH HAN TAR OSS TILL ETT STÄLLE OCH BÖRJAR HOTTA OSS TILLS HAN BÖRJAR SLÅ MIN KOMPIS MED KNIV OCH HAN SKA PRECIS DÖDA MIG INNAN JAG FÅR ETT SLAG PÅ HONOMSÅ HAN BLIR NOCKAD. OCH SEN SPRINGER JAG DÄRIFRÅN.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jA EFTERSOM JAG ANVÄNDE SJÄLVFÖRSVARAR NÄR JAG BLEV HOTAD AV EN GRABB OCH NÄR HAN DÖDA MIN KOMPIS MED EN KNIV OCH HAN TÄNKTE DÖDA MIG.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dET VAR ETT LÄNGESEN NÄR JAG VAR NY PÅ SPELET OCH EN GRABB SNODDE MIN BIL OCH JAG HADE INTE LÄST REGLERNA DÅ SÅ JAG HADE INGEN KOLL MEN JAG SLOG NER HAN.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jA BLIVIT DÖDAD DET VAR MITT ENDA VAL SÅ JAG VAR TVUNGEN ATT NOCKA HAN FÖR ATT ÖVERLEVA. oCH JAG VILL RÄDDA MIG SJÄLV SÅJAG HADE INGA VAL.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jA ATT SPELA ROLLSPELET TILL 100 PROCENT FÖR DET BLIR FAKTISKT MYCKET ROLIGARE DÅ.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka