Nekad Aron1337 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aron1337

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198166802357/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? Aron#0102

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2003

Berätta om din karaktär. Han heter kevin nilsson och är en glad man och trevlig gillar att ta hand om kriminella handlingar är bil intresserad och gillar att slösa sina pengar på dyra bilar och pimpningar till bilarna, kan lätt bli arg om någon skulle reta upp honom enkel att bli vän med och brukar oftast hitta massa vänner som han kör runt med och har kul med

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en seriös person tar RP på en annan nivå och är trött på alla oserrösa owhitelistade servrar med små 12åringar därför vill jag bli whitelistad på en seriös server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Blev tipsad av en kompis att han hade hört att det va en bra server med seriösa spelare och bra scripts så tänker att jag provar på det

Hur hittade du Unive? Tipsad av kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hålla rpet på hög nivå och ha kul med alla spelare och utveckla serverns rp tillsammans med alla :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på någon server alls därför tänkte börja här :)

Tänk på att du ska inte åka runt och göra kriminella handlingar om du inte har rollen kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka