Accepterad ARON | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ARON

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130867377/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron Sandahl

Vad är ditt discord namn? aronschblack#6243

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Gengt Bark är en medelålders kille ursprungligen från Libanon, som oftast hänger med sin äldre broder Kenny som även jobbar tillsammans som gruvarbetare. gengts största mål i samhället är att göra förnedringar t.ex. om han ser någon som mår dåligt hjälper han den personen och det slutar oftast med att personen han hjälpt och gengt bli riktigt bra vänner. Gengt gillar att hänga vid gruvan och piren. Han har även ett stort intresse av bilar att trimma men även pimpa . Han är en glad och positiv kille, men virrig och med bristande förstånd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Som medlem kommer jag hjälpa att leda RPn framåt, t.ex. genom att ge varningar för Power gaming och även andra typer av saker som inte är möjliga i verkligheten. som en medlem kommer jag även kunna rpa fult ut och se till att allting går bra både att folk som är nya på serven ska få hjälp att komma igång

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med bra rp runt mig och är inte rädd för att reporta även om det är mina kompisar vi snackar om. Kommer också bidra med en social utvecklad rolig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du behöver inte allt vinna i ett scenario tänkt lite på andra parten gör ett scenario där båda faktiskt har kul och inte bara skjuta.

Hur hittade du Unive? av mina kompisar och på twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka