Nekad ARON | Ansökan till Servervakt matte

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ARON

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? aron

Vad heter du på discord? aronschblack#6243

Ange ditt födelsedatum 17 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. helg/lov 12:00-23:00
vardagar 16-22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem i mer än 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1067899387243679917/1078371028755030107/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag skulle säga att en servervakt är en människa som vill hjälpa servern på bästa sätt genom att underlätta för er staffs och sitill att serverns rp höjs. Man ska sitill att alla ska ha det kul och att allt lall så småning om ska försvinna. En servervakt kan också hjälpa folk som behöver hjälp.

servervakt ska vara en aktiv medlem med mycket erfarenheter inom rp. Man ska kunna alla regler och man ska sitill att alla sköter sig osv. Man ska absolut inte abusa sin roll, man ska rp precis som man gjorde innan bara att man ha ett litet större ansvar. Man ska inte leta efter fel utan man tar det som det kommer

Varför vill du bli servervakt på servern? jag tycker det för att när jag rpr ingame vill jag höja rpn runt mig och få bort allt lall t.xp på piren osv.
jag är även helt o partisk och jag kommer inte heller tveka 1 sec om jag ser någon göra något olämpligt. men
Jag vet att servervakt är ett stort ansvar. Man är ingen bra sv om man bannar mycket för minsta lilla, om det är en icke medlem som är ny så ska man lägga en kick om han gör ett litet fel, inte banna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption eller abuse är när man utnyttjar sina perms på fel sätt och istället för att använda dom på ett effektivt sätt så använder man dessa för att förstöra för andra eller använda permsen för att kunna få någon fördel.

Jag som krim har hört att vissa servervakter straffar andra gäng hårdare medans låter dom i sitt gäng lalla runt eller tämja på reglerna. Detta är korruption på hög nivå och det är inget jag kommer göra. Jag tycker alla ska straffas rättvist och ha samma straff skala.

Fick indragen nyligen, vänta minst 30 sammanhängande dagar innan du kan ansöka till sv efter indragen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka