Nekad ArnLundberg1 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WeLineGay

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arn Lundberg

Vad heter du på discord? Arn#6058

Ange ditt födelsedatum 5 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en härlig person som önskar att allt ska vara i sin ordning utan tex lall eller någonting liknande och sån kommer jag vara och gillar att vara. Spelar Fotboll. Allmänt skön och de flesta ler när de ser mig ofta och det tar jag som att jag är trevlig och snäll samt omtänksam. Har flickvän som spelar på en annan karaktär på Unive. Ganska lugn och härlig person om man frågar mig så att säga.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 Veckor och 2 Dagar från och med idag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ingen, Vill ej bli häller

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. SERVERVAKT ska hålla koll så det ej är något lall eller bilar som behövs dv:as, hålla ordning på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vlll hjälpa till och hålla det från lall, blir ofta då jag möter på lallare så varit skönt att kunna kicka eller banna de.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när en SERVERVAKT eller någon annan gör någonting korrupt (Vet ej hur jag ska förklara det) Abuse är tex om man skulle använda wallhack i skottlossningar tex.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka