Accepterad Arnel | Medlem ansökning /k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arnel

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arnel

Vad är ditt discord namn? Arnel23

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Ari hassoni va en person som va 19 år gammal som var ganska blyg så han vågade inte hänga med så många och hna blev mobbad i skolan som gjorde så han fick självmord tankar och hans pappa märkte att de inte va så bra med hna så han pappa valde att ringa in till skolan o kolla vad som händer när han pappa inte vet och då fick han reda på de o han pappa sa att han inte skulle till skolan igen så Ari började jobba med sin pappa istället och hans pappa jobbade som en resturang chef och han började lära sin son hur han ska göra när han tar en order och när han gör maten efter de så blev han framgångs rik efter så när han blev 20 så började han övning köra med sin pappa och där efter valde han pappa köpa en egen bil till han o sen köpte han sina egna körkort lektioner sen där efter motiverade han pappa och mamma han jätte mycket så till slut fick han sina resultat och han blev jätte glad över dom och visade sina mamma och pappa och dom blev jätte glad och nu började han tänka på sina framtids planer och de va att bli chef på en resturan eller en bilfirma och att flytta till L.A sen där efter flyttade han till L.A han mamma o pappa ringde varje dag som gick och av de jobbet så blev ari rik och började gråta över lycka och han åkte hem till sverige för att överaska sina föräldrar med pengar och de gjorde dom tårögda för han pappa va den som gjorde han framgångs rik utan pappa skulle hna aldrig bli framgångs rik och han gav sin mamma pengar och han gick till sin moster och mormor och överaskade dom oxå för han har inte sätt dom på några år men sen efter några veckor ringer hans boss o säger att han måste åka till bak till L.A för dom har ett stor möte och han åker dit och han blir upp höjd inom sitt jobb och han blir jätte glad över allt han har gjort i sitt liv och till slut blev han delägare över resturangen så han körde fina bilar till sluta kom han upp på nyheterna i L.A och då va han gammla kalss kompisar och såg de på tv.n i en en bar och dom började ringa han o säga förlåt och ville använda han för sina pengar och då ringde han sin papap och bärettade allt och hans pappa började garva och sa dom borde inte mobba någon innan dom vet vem du är jag är stolt över dig min son Ari hade bra känslor över sitt jobb och över sin familj men bilad kunde de vändas och han kunde bli ledsen över sig själv och att han inte träffat sina föräldrar på länge

Vad kan du bidra med till serverns RP? roligt rp och sen bra humor som kmr göra att rp nivån gå upp och gör de mycket roligare som kmr göra att man har lite mer social rp som kmr även göra att flera kanske har lite mer social rp och de kommer blir roligare efter de och sen att jag är bra på att ha social rp och ja gilla motivera mer folk att börja rpa lite seriöst som kommer göra en stor skillnad bland folk och de kommer bli roligare för alla efter de då kommer folk säkert ha lite mer humor och börja hålla på lite mot folk på den roliga sidan för att ha kul och kanske sälja bilar elr kanske gå på lunche med några eller kanske gå på en promenad

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo de betyder att man ska låta den andra sidan av scenariot oxå vinna för annars blir de inte lika roligt för dom som de blir för dig och de förstör rpn jätte mycket och samma för andra många vill ha roligt man ska it fear rpa o it lyssna i scenario vilken som hälst man ska låta andra sina oxå vinna inte bara din sida båda motparterna ska ha de roligt inte bara en sida under de scenariot man vill att alla ska ha de roligt och för har du bara roligt i de scenariot kanske dom inte vill ha ett till scenario med dig o då kanske dom sprider de ryktet o då kanske ingen vill ha scenarion med dig derför ska du låta andra sidan oxå ha de trevligt/roligt under de scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag RDM, VDM, SUNTFÖRNUFT, NLR, META GAMING, COMBATLOGG, FEARRP, COPBAIT, FAILRP, OSV

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag jag har rpat ganska mycket under man år jag har rpat jag har 2 624 timmar totalt på fivem och jag har rpat på många seriösa rp servers och ja vill testa lite nya rp servers som ja tror ja kommer fasna på

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä tror it de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka