Accepterad arneek | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arneek

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197961118921/

Ditt Hex-ID: 1100001000d04c9

Vad är din discord tagg? kerkkinen#9771

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet egentligen. För att jag satt i samma bil med en kille som utförde ett mord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Är ny på spelet. Träffade på en trevlig snubbe (han var iaf trevlig då), som erbjöd sig att hjälpa mig för att jag var ny på spelet. Så vi är på väg och ska handla en mobiltelefon åt mig, vi parkerar hans bil utanför affären så går vi in och ska handla, då är det någon som stjäl hans bil. Då säger den här killen jag spelar med att vi ska gå till garaget och hämta en annan av hans bilar och fortsätta köra runt och hjälpa mig. Jag tror fortfarande att han ska köra runt mig. han är ganska tyst sen efter en stund säger han att där är hans stulna bil för han har gps trackat den sa han. Jag sitter kvar i bilen och den här killen går ut och säger att han vill ha tillbaka sin bil till tjuven, men tjuven vägrar lämna tillbaka den. kommer inte ihåg exakt om tjuven klev ur bilen till slut eller min nyfunna vän drar ut honom från bilen och slår ihjäl honom med ett basebollträ. Jag klev ur bilen och råkade gå på den här snubben som var ihjälslagen på backen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycvker det var en felaktig ban då jag inte deltog i mordet överhuvudtaget, det enda som hände var att jag råka gå på den här ihjälslagna killen när jag klev ur bilen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte, kanske sprungit därifrån på en gång. men visste samtidigt inte vad som skulle hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja, anser inte att jag har gjort något fel så. Men undvika mordkonflikter fast det kan vara svårt att förutspå.
Anser jag var ett oskyldigt mordvittne i detta fall

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka