Nekad Arne persson | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arne persson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198115213893

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Lundgren

Vad är ditt discord namn? Sosig#3228

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2003

Berätta om din karaktär. Arne är 34 och kommer från en liten by i skåne, Arne had en lugn uppväxt och när han var 18 flyttade han till stockholm där han jobbade tills han var 26 och efter det började han resa runt i världen och bo i många olika städer, Arne gillar träffa nytt folk, köra bilar och motorcyklar, Arne är väldigt lugn och trevlig och glad av sig och försöker alltid sprida glädje bland dem han är med. Arne tycker om att hålla sig på rätta sidan av lagen och göra bra till sitt samhälle och folket som bor där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har seriös RP och vill alltid träffa nytt folk och hjälpa andra, jag tänker ha lagliga jobb och göra mitt bästa för att hjälpa folk och ha bra RP och göra andra glada.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev väldigt intresserad för jag har inte spelat på så många servrar som har så många spelare och det kommer va jätte kul att få lära känna all på denna servern.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekomenderade servern till mig och har bara spelat på de sedan dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna förbättra mig och bli så bra som möjligt och att kunna skapa en alternativ värld för mig alla andra som spelar fivem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa nya vänner, ha kul med andra och ha bra RP och njuta. Hjälpa dem behöver hjälp genom att till exempel bli sjukvårdare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på Unive för det finns inga andra servrar som jag tycker är lika roliga som Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka