Accepterad Arne persson | Medlem ansökning (enburkifläkten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arne persson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198115213893

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Lundgren

Vad är ditt discord namn? Sosig#3228

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Arne Persson som är en mycket troende person och har alltid stått på guds sida vid alla tillfällen. Arne har alltid haft ett stort intresse i fordon så som bilar, flygplan, motorcyklar och liknande. Arne äger just nu en Harley davidson streetglide som han älskar mycken men hans dröm är att äga en Mercedes G65 med en v12 biturbo. Arne har 2 bästa vänner som heter Gunnar och Hugo, dem är gamla barndoms vänner sedan förr. Arne är ju som sagt väldigt troende och går till kyrkan varje söndag. Han älskar att sprida sin tro speciellt när någon svär eller liknande. Arne kommer från en liten fiske by i skåne och är tredje generations fiskare i sin familj, Arnes föräldrar var väldigt troende och älskande vilket gjorde att Arne också vuxit upp till en glad och positiv person. Arne har varit på vattnet i hela sitt liv, det var inte tills Arne träffade sin vän Gunnar på semester som han bestämde sig att flytta till samma stad som honom.

Arne är alltid glad men kan också bli väldigt irriterad om någon skulle nedvardera Arne eller hans religion eller vänner, Arne har ingen respekt för kriminella och elaka människor och har svårt att umgås med sådana personer och Arne kan också vara ganska stor i munnen när det gäller sånt folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att ni vill inte missa vad som Arne har och leverera samt att Arne kommer sprida massor av kristen tro i staden. Och jag är ju så klart en mycket ärlig människa så om jag gör något fel kommer jag att erkänna det oavsett vad som skulle hända om något händer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag har aldrig sett en annan stad som är lika populär och så bra som denna. Staden är extrmt seriös och tekniskt framgående med allt som finns att göra.

Hur hittade du Unive? fårpojken#3198 sa att det var en jätte bra server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska få många vänner, hjälpa alla som behöver hjälp och göra alla jag träffar glada, jag vill bidra till staden och kunna göra min uppgift som medborgare och göra staden till en drömstad för alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli en extra hand till alla om behöver en, vara en vän för dem som behöver en, ge alla som träffar mig ett leende och sprida min glädje över hela staden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive, det finns inga andra städer som drar mitt intresse som unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka