Nekad arne | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arne

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356312954/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? TåJvO#0877

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Knut Gärtsson. han är motor intresserad och gillar att festa. Knut kommer ifrån lappland. han bodde i unive ett tag 2019 men har nu tänkt att göra en comeback. Knut är född 1987 och hans pappa försvann i tidig ålder när han skulle köpa mjölk. Hans mamma därimot har funnits hela hans uppväxt men dog för 2,3 år sedan utav att hon krockade med bilen, knut tollererar inte när någon snackar skit om hans mamma då blir han jätte arg. Knut lider av ett knä problem därför springer han så konstigt. hans skulle gärna villja bli medborgare för att kunna göra mer roliga grejer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med roliga och långa scenarion jag kommer inte grina så fort jag förlorar ett scenario. jag kommer nog inte vara jätte kriminell för att det är ganska tråkigt att vara kriminell då jag har varit d på flera andra serverar :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har hört mycket bra om den här servern och har även spelat på den för länge sedan. jag vill hitta bra och roliga serverar som har roliga scenarion :)

Hur hittade du Unive? för första gången jag spelade fivem så hittade jag den genom en kompis som spelade på den då och därför började jag spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att skapa och vara med i roliga och långa scenarion. jag vill förbättra mitt rollspel med hästlängder och hoppas att jag har hittat den rätta servern för det nu!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att som sagt fixa och vara med i scenarion med mina kompisar och ha ett roligt rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka