Nekad arne. | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arne.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? _arne.

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Göransson, han är bilintresserad och sugen på att tjäna pengar. Han funderar på att göra lite kriminella aktiviteter för andra för att tjäna pengar. Men även söka till någon bilfirma/bilverkstad. Han är 50-talist och har en halvdann bakgrund och suttit inne för ringa stöld förut. Han är en person som kan kontrollera sina känslor och är inte så impulsiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är seriöst och roligt rpande. Vill bidra med positivitet och glädje till severn, samt skapa en gemenskap med resterande spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv och spela egoistiskt. Man ska spela utifrån ett perspektiv att bägge parter kan vinna ett scenario och att det inte gör något om den andre vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Till exempel ska man inte sprida reklam på servern, man får inte heller avrätta offer vid ett rån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rollspelat på väldigt många olika serverar under 4 års tid nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. inte vad jag vet.

Nekad, Utveckla allt. Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka