Accepterad Arne Göransson | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arne Göransson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198089706655/

Ditt Hex-ID: 110000107b71c9f (Hex)

Vad är din discord tagg? Gigi Hadid #9603

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 20 dagar men nu gått lite dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag har blivit avstängd för rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rdmade en kille och då är det helt rätt att banna mig för det var så fel gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid polisstationen och en kille springer efter mig då jag tog min kniv som jag har haft på mig ett tag men aldrig använd då när han springer efter mig och skriker RDM då han försöker slå mig och jag tar min kniv occh hugger honom sedan skulle jag klippa men blev bannad helt klart rätt ban och ångrade det jag gjorde så fel gjort och hoppas ni förstör kommer aldrig upprepas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart rätt gjort att banna mig så fel gjort av mig att och kommer verkligen inte göra det igen kommer inte upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns tyvärr inte men har helt klart lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att skita i han och sätta mig i support bara och visa klipp och sedan hade jag fått revive för han RDMade mig så dumt gjort av mig ångrar detta så mycket och har inget att göra om dagarna längtar tillbaka till multistaden älskar eran server. Detta kommer inte upprepas

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen detta kommer inte ske mer ångrar detta så stort hade kunna göra det mycket mer bättre och att inte förstöra detta kommer inte ske igen och ångrar det så mycket ber så mycket om ursäkt och får hålla tummarna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka