Nekad Armsha1 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Armsha1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arman

Vad är ditt discord namn? Armsha#4884

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär bor i malmö och är 20år. Han är välbyggd samt lång. En person som tar hand om både sig själv och andra, han påstår att de vinnande konceptet i vänskap är respekt och att alla ska behandlas på samma vis. Han är relativt oerfaren i Unive men är beredd att ta sig an alla äventyr samt utmaningar som väntar. Min karaktär jobbar med sin far inom en familjeägd bilfirma där han säljer samt monterar bilar. Han är en väldigt driven person med stora mål. karaktären har många olika intressen såsom Gym, MMA, bilar .mm. Han har goda kunskaper om andra städer men söker ett nytt hem nu där han kan bosätta sig samt skapa nya relationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en stark karaktär medföljande dussintals roliga scenarion samt interaktioner. Jag har väldigt god förståelse för andra och hanterar oftast de flesta situationer lungt och sansat. För att alla ska ha en så god spelupplevelse samt spelmiljö som möjligt gäller det att förstå samt behandla alla lika. Rasistiska benämningar, uthängning samt mobbing är inte tillåtet. Som en erfaren Rp spelare ställer jag gärna upp vid situationer där någon spelare kanske behöver en hjälpande hand.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man kan få uppleva en känsla av makt i olika situationer där det då gäller att man handlar på ett sätt som är både roligt och bekvämt för båda parterna. Den andra sidans förluster bokförs som egna vinster, även om de inte egentligen ger några egna fördelar.

Hur hittade du Unive? Genom en god vän som rekommenderade denna server

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Skriv lite om hans bakgrund.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka