Nekad Armin cano | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Armin cano

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emran

Vad är ditt discord namn? Ghost_g10

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Armin Cano, 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, lugn, beslutsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Armin Cano, är 27 år och kommer från Albanien. Jag växte upp i en familj där respekt och disciplin var väldigt viktigt. Under min uppväxt såg jag hur kriminalitet kan påverka både individer och samhällen negativt, vilket har format min syn på rättvisa. Jag valde att flytta för att få en ny start och bygga ett bättre liv. Mitt mål är att bli polis för att kunna skydda samhället och hjälpa människor i utsatta situationer. I framtiden vill jag utvecklas inom polisen och på sikt arbeta inom en specialenhet där jag kan göra ännu större skillnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och realistisk RP och strävar alltid efter att göra upplevelsen rolig och engagerande för alla. Jag spelar inte för att “vinna” utan för att skapa bra scenarion och samarbeta med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid fokuserar på att själv vinna, utan ibland låter motparten lyckas för att skapa en bättre och mer realistisk RP-upplevelse. Det handlar om att bygga en bra och trovärdig story tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har gjort ett misstag tidigare där jag uttryckte mig på ett sätt som kunde uppfattas som rasistiskt. I efterhand förstod jag att det var fel och oacceptabelt. Jag har lärt mig av det och är idag mycket mer medveten om hur jag uttrycker mig. För mig är det viktigt att visa respekt mot alla spelare och bidra till en trygg och positiv miljö. Det är inget jag kommer upprepa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid hålla en seriös och realistisk RP och inte förstöra för andra. VDM (Vehicle Deathmatch) är förbjudet, vilket innebär att man inte får använda fordon för att skada andra utan anledning. Metagaming är inte tillåtet, alltså att använda information utanför spelet i RP. Man ska även undvika powergaming, vilket innebär att man inte gör orealistiska handlingar eller alltid försöker vinna varje situation. Det är viktigt att värdera sitt liv i alla scenarion och visa respekt mot andra spelare. Allt handlar om att skapa en så bra och realistisk RP-upplevelse som möjligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och mogen person som tar RP seriöst. Jag har tålamod och kan hantera stressiga situationer utan att tappa fokus. Jag värdesätter samarbete och tycker det är viktigt att skapa bra scenarion tillsammans med andra spelare, istället för att bara tänka på mig själv. Jag är aktiv och engagerad och vill hela tiden utvecklas inom RP, särskilt inom polisrollen där ansvar, respekt och omdöme är avgörande. Jag gör alltid mitt bästa för att bidra till en positiv stämning på servern.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka