Nekad Armin cano | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Armin cano

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Armin

Vad är ditt discord namn? Armin.cano123

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Armin Cano, 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, lugn, beslutsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Armin Cano, är 27 år och kommer från Albanien. Jag växte upp med mycket respekt och disciplin hemifrån. Har sett hur kriminalitet kan påverka människor och det är därför jag vill göra något åt det. Jag flyttade för att få en ny start och bygga ett bättre liv. Jag vill bli polis för att skydda samhället och hjälpa människor. Mina framtidsplaner är att utvecklas inom polisen och kanske jobba inom en specialenhet längre fram.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös RP och försöker alltid göra det roligt och realistiskt för alla. Jag spelar inte bara för att vinna utan för att skapa bra scenarion och samarbeta med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv utan ibland låta den andra sidan vinna för att göra RP:n bättre och mer realistisk. Det handlar om att skapa en bra story för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? vad lärde du dig av det? Ja, jag har gjort ett misstag tidigare där jag uttryckte mig på ett sätt som kunde uppfattas som rasistiskt. Jag förstod efteråt att det var fel och inte acceptabelt. Jag har lärt mig av det och tänker mycket mer på hur jag uttrycker mig idag. För mig är det viktigt att visa respekt mot alla spelare och bidra till en bra och trygg miljö på servern. Det är inget jag kommer upprepa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? På servern ska man alltid ha seriös och realistisk RP och inte förstöra för andra. Man får inte hålla på med VDM, alltså att använda fordon för att skada andra utan anledning, och inte heller bryta mot sunt förnuft i scenarion. Metagaming är inte tillåtet, alltså att använda information utanför spelet. Man ska också undvika powergaming och inte göra orealistiska saker eller alltid försöka vinna. Det är viktigt att värdera sitt liv i alla situationer och visa respekt mot andra spelare. Allt handlar om att skapa bra och realistisk RP för alla på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och mogen person som tar RP seriöst. Jag har tålamod och kan hantera stressiga situationer utan att tappa fokus. Jag tycker det är viktigt att samarbeta med andra och skapa bra scenarion istället för att bara tänka på mig själv. Jag vill verkligen utvecklas inom RP och bli bättre hela tiden, speciellt inom polisrollen där ansvar och respekt är viktigt. Jag är också aktiv och engagerad, och jag gör alltid mitt bästa för att bidra till en bra stämning på servern.

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka