- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 1
Anticheat Ban-referens
System: FiveGuard
Ban-ID: jfbihv
Berätta vad som hände Jag vill vara ärlig med vad som hände. Under mitt spelande på servern hamnade jag i en situation där jag blev frustrerad i en rollspelsinteraktion. I den stunden uttryckte jag mig på ett sätt som var rasistiskt, vilket var helt fel av mig. Precis innan detta hade det varit en hetsig situation i RPt och jag lät mina känslor ta över istället för att tänka på reglerna och konsekvenserna. Jag förstår att detta bröt mot serverns regler och förstörde upplevelsen för andra spelare.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Det jag sa var olämpligt och hör inte hemma varken i spelet eller någon annanstans. Jag försöker inte skylla ifrån mig utan inser att det var mitt eget beteende som ledde till bannen. Om jag skulle ifrågasätta något så är det bara att jag önskar att jag tänkt efter innan jag agerade, men själva bannen är förståelig.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att oavsett situation eller frustration så finns det aldrig någon ursäkt för att uttrycka sig rasistiskt eller kränkande. Framöver kommer jag att ta ett steg tillbaka om jag blir irriterad, och hellre lämna situationen än att riskera att säga något olämpligt. Jag kommer också att hålla mig strikt till RP och serverns regler och tänka mer på hur mitt beteende påverkar andra.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår att förtroendet är skadat, men jag hoppas på en andra chans för att visa att jag kan bete mig bättre. Jag tycker om servern och vill bidra till en bra och seriös RP-miljö. Om jag får komma tillbaka kommer jag vara mycket mer medveten om mitt språk och mitt beteende, och se till att alltid följa reglerna. Jag vill visa genom handling att jag kan vara en respektfull spelare.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår detta och kommer inte att be om att min överklagan ska läsas. Jag respekterar processen och låter er hantera ärendet i er egen takt.