Nekad armiiarmii | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

armiiarmii

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198415998423/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Armii

Vad är din discord tagg? Armii#7289

Vem var det som bannade dig? Vet ej.

Hur lång tid var din ban? 15 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov sunförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag hotade en kille på en bor med min pistol.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja en grabb i en Saab följde efter mig, och jag bromsade sen in och då åkte han framför mig, sen åkte jag till sidan och då sa han något kaxigt, då drog jag upp min pistol inne i bilen och då sa jag att han ska hoppa ut ur bilen, då gjorde han det och lyssnade på mig, sen hoppade jag också ut och sen stod vi bara och snackade medans han hade en pistol mot huvudet. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog inte en felaktig ban eftersom jag kanske gjorde fel, men detta händer aldrig igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Slåss på Greenzone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske inte tagit fram min pistol och tagit ur ilskan på något annat sätt än att hota honom med pistolen och snackat med han bara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att aldrig ta upp en pistol mitt på gatan och på en bro och det kommer aldrig ske igen!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka