Accepterad armiiarmii | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

armiiarmii

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: armiiarmii

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198415998423/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: D24

Vad är din discord tagg? armii#7289

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag antagligen failrpade men asså berättar i nästa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag och min polare hade snutjag och sen prejade snuten in oss i en vägg så vi inte kunde komma ifrån. så satt jag kvar i bilen och min polare började springa där ifrån, så sprang båda poliserna efter honom, då hoppade jag ut ur bilen och gick lite bort, sen tänkte jag att jag kan försöka ta bilen som vi hade dragit snutjag i, så jag satt mig i den och tänkte testa köra iväg, men inget hände. Då sprang poliserna emot min riktning, och då började jag halvt springa där ifrån. Sen så hade 1 av poliserna tagit min vän och 1 av poliserna stog med elpistol emot mig, först strannade jag till och gick mot attack med min kniv, då så blev jag tazad. Men sen efter det ställde jag mig upp och gick till attack igen och knivhögg polisen, då blev jag tazad igen och föll ihop. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså helt ärligt kan man gå till attack med kniv om nån håller upp en elpistol. Tänker man smart vid den sítuationen så drar man upp en riktigt pistol istället och säger att man kommer avlossa skott om personen inte släpper sin kniv. Eller skjuter i benet eller något så man ramlar ihop.
Men förstår ändå att man kan tycka det är FailRP.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men typ slår på greenzone och sånt. Och ja, jag har inte gjort det sen jag blev bannad fört.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja antagligen bara försökt sprungit där ifrån, eller bara att ta upp händerna och låta polisen ta mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte dra upp en kniv kanske om nån står med tazer, pistol eller något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka