Nekad ArmaniZZZ | Medlem ansökning [KebabRille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArmaniZZZ

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Armani#9268

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Albin Falk 27 år gammal, social och omtänksam. Han hade bra betyg i skolan han hade också många vänner som han körde fotboll med. Alla ville ju bli polis när dom va små men Albin ville verkligen bli polis så han tog de seriöst. Men hans vänner ville leka lite coola och sa du kan ju inte bli polis vi är inga golare så dom mobba han varje dag och sa haha kolla han vill bli polis, Albin mådde väldigt dåligt men han tänkte jag ska inte bry mig men men det tog väldigt hårt på han, men han ville fortfarande ha kvar sina vänner för han ville inte gå runt i skolan helt själv Han började på polishögskolan och allt gick bra han lärde sig hur de va att vara polis och tog lite utbildningar. Senare fick han jobb i Stockholm som polis och allt gick bra han lärde känna sina kollegor och han tog fast många tjuvar. Efter Polishögskolan så träffade han en tjej på en strand och dom började prata lite hon hette Isabella, efter några månader kände dom att dom passa bra så dom bestämda sig för att gifta sig dom började planera om sitt bröllop. Deras kusiner vänner alla kom till bröllopet och dem hade de roligt och firade. Han hade också 2 barn och dem ville flytta från Stockholm till en annan stad. Han ville ju inte lämna sin familj men han ville it heller lämna jobbet. Men han flyttade och nu letar han efter ett jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget rp jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt mig är bra och seriös och att alla följer era regler, har spelat fivem i runt 2 år och vill utveckla mitt rp för man kan alltid bli bättre och känner att den här servern är bra och seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska spela för bara sin egen skull i ett scenario. om det blir ett scenario så ska man inte spela så att en vinner och en förlorar.

Hur hittade du Unive? Genom streams och många har rekommenderat den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka