Nekad Arman Talundzic | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Arman Talundzic

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibro och jag är 14

Vad är ditt discord namn? UglyAssBurger#6098

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Berätta om din karaktär. jag är en kille som heter Arman Talundzic och föddes 1997 i Bosnien i en tidig ålder börja jag med droger och kriminell gäng. Men insåg snabbt att jag inte gillade mitt liv så. Så jag väljde att flytta till Sverige för ett nytt liv min mamma Karin Talundzic lärde mig hur man pratar svenska men det här gänget tvingade mig att stanna kvar men jag hade andra intressen till exempel fotboll, handboll, basketboll. så jag hade en plan på att fly efter jag lyckades fly så sa jag hejdå till min familj och alla mina vänner för att ett nytt liv var på väg att skapas. mina känslor var ledsna men samtidigt glada för att jag lyckades fly till Sverige utan att dem visste. och den här gången skulle jag känna pengar på ett enklare sätt genom att sälja bilar och att bli miljoner. så jag ska komma till den här staden att bli rik på ett bättre sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara en seriös person och spela spelet som det ska spelas

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel om man rånar så ska alla vara nöjda efter och innan rånet

Hur hittade du Unive? min vän fråga om jag ville vara med på servern

Tillbaka