Inaktuell Arman Talundzic | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arman Talundzic

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibraim

Ditt discordnamn: UglyAssBurger#6098

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? anledning 1 är att jag har mycket erfarenheter ifrån en annan server som staff så jag vet alltså hur man hanterar sina perms på ett moget och rätt sätt, gillar också att ha diskussioner med folk och de har jag sett mycket att spelare på Unive Roleplay gillar också att ha. Jag gillar verkligen unive och de är en STOR anledning varför jag just ansöker till staff eftersom jag beundrar unive och philip och allt han åstakommit, vill hjälpa och föra servern framåt. Jag kommer också komma med bra och roliga ideer till servern. Jag är en driven person som kommer kämpa för en plats i staff teamet. Vill verkligen visa vad jag kan för något och hjälpa servern. En till anledning varför jag vill bli staff är att jag vill vara en del av Unive och Unives utveckling. Vill att alla spelare på unive ska känna att när de skriver ett pm till mig eller om jag drar in de i support så ska de känna att mig kan de fråga mig vad som helst, helpers finns för att hjälpa alla spelare det hör man till och med i namnet. Jag vill alltså visa vad jag går för i staff-teamet och hoppas verkligen Philip ger mig en chans att visa vad jag går för och låter mig bli en i staff-teamet. jag kan också hantera stress på ett bra sätt och om jag blir förbannad ska jag aldrig höja min röst mot medlemmarna eller vem som helst. jag kommer såklart banna och kicka folk oavsett om det är mina vänner eller inte för att man ska alltid följa reglerna. jag respektera ocskå alla oavsett om jag inte känner dem.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 3-6timmar varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader är inte säker

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit mod på en annan servern men jag är inte mod längre på den servern eftersom jag började spel på den här

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? helt ärligt så vet jag inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka