Nekad Arman | Medlem ansökning [Iceyyy84]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arman

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arman

Vad är ditt discord namn? yasin#9214

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska va en kille och den ska heta Adbi Högmark och han är 20 år gammal, När Adbi var liten så blev han mobbad och slagen av sina föräldrar och senare dog min pappa av skottskada och mamma av cancer. Adbis pappa var med i ett kriminellt gäng så Adbi började med kriminella saker vid väldigt ung ålder. Adbi är väldigt modig och stark och Adbi vill jobba som mekonom och laga bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög Rp nivå och jag kommer vara en aktiv spelare och jag kommer skapa många roliga scenarion. Jag har spelat på några andra fivem servers så jag är väldigt kunnig inom RP så ni kommer få en väldigt bra RP spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är inte bara jag som ska vinna i ett scenario utan alla ska ha roligt och vinna i ett scenario t.ex om jag och en kompis rånar en människa och vi hittar 100k så kan inte bara jag ta alla pengar och gå därifrån utan alla ska ha lika roligt och vinna i scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt det på tiktok och youtube och min kompis sa att jag skulle spela på unive och då tänkte jag varför inte.

Nekad, Utveckla "Berätta om din karaktär" samt förklara lite mer "vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka