Accepterad ArmadeusRekt | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArmadeusRekt

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Armada

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 1996

Berätta om din karaktär. Mikael Mozzi, 28, född och uppväxt i sverige, bakgrund som ronderande säkerhetsvakt och lageroperatör, han är inte riktigt nöjd med sin nuvarande tillvaro och har ambition för att syssla med något han tycker om alternativt sikta på att bli ekonomiskt oberoende som vem som helst.

Hans intressen är allt som ger adrenalinpåslag, han fick smak för det efter en stund som säkerhetsvakt och har efter flera år som lageroperatör börjad få smak efter adrenalin igen, i vilken form det kommer återstår att se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös & mogen RP, lite oerfaren när det kommer till FiveM när det kommer till att interagera med andra, det är dock vanesak.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du behöver inte alltid vinna, även det kan ge bra RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 12 timmars regeln efter din karaktär dör - Du får inte spela karaktären förens 12 timmar har passerat sedan dödsfallet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har flera år av text baserad RP i SAMP och Gta 5, har några timmar på en svensk FiveM server som la ner och flera timmar på en amerikansk FiveM server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har lite över 100-150 timmar av FiveM Rp men klassar mig dock som nybörjare fortfarande men det gäller mest vad man ska klicka här och där, behöver en liten stund för att bli bekväm med "skådespel". Lär mig bäst när jag möts av bra och seriösa RPare, därför har jag vänt mig till en whitelist server.

Hej! Du har skrivit fel discord namn eller så är du inte med i våran discord.
Redigera din ansökan eller svara med rätt discord namn.

Hej! Du har skrivit fel discord namn eller så är du inte med i våran discord.
Redigera din ansökan eller svara med rätt discord namn.
Kolla nu!

Armada#045 armadeusrekt men det ska visas som Armada.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka