Nekad Arkz50 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Amz

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Amar

Vad heter du på discord? arkz50

Vad är ditt Hex:ID har skit svårt att hitta men om ni går in i mina logs så kommer ni se det själva.

Ange ditt födelsedatum 21 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. om de helg då jag vaknar ungefär 12.00, jag drar gör ordning mig o sånt, sen oftast går jag in på datorn och går in på kanske COD i typ en timme. sen 13.00 går jag in i unive och om jag inte är ute så mycket så rpar jag till och från till ungefär 03.00. jag rpar just nu kriminell och qpark.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år exakt

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) tror 8-10 jmen ag vet att flertal av dom har varit felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt borde kicka folk ifall dem gör något mindre fel och skriva en rättvärdig anledning så att presonen kan lära sig av sina misstag. bryter regler utasn bara spela normalt och om jag ser en person som bryter mot reglerna kickar jag hen och ber vänligt att dem slutar eller visar att man inte ska göra så. Fast om det verkligen behövs så kan jag sv banna dem,En servervakt har uppgiften att forsätta hålla upp.ordningen på servern. Alltså hjälper server staffsen att upprätthålla ordningen och se till att allt följs samtidigt som dom rprar. En servervakt är ju liksom gjord för att kunna rpa och samtidigt hålla koll på rpn, det är viktigt att dem inta heller abusar sin makt. En servervakt borde banna när det behövs så att staffsen får det lättare för sig själva och inte behöver slösa energi på onödiga saker.

Varför vill du bli servervakt på servern? har varit det innan och var det i typ 7 månader, vill ta en litet extra steg i mitt rpande, jag ser dagligen folk som gör regelbrott och t.ex bilar mitt på gatan men kan ej göra nåt åt det. om jag skulle vara sv skulle jag vara det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man använder sin makt till förbjudna saker, som att t.ex reviva mig i skottlossning,

Nekad, du har en gul bannivå. Ansök igen när din bannivå är grön.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka