Nekad ArkivHezus Gonzales | Ban överklagan [Ahmatooo_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hezus Gonzales

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/0700464574757/

Ditt Hex-ID: 110000107bb8f7e

Vad är din discord tagg? AlbinIsTr4sh#0381

Vem var det som bannade dig? Jag vet tyvärr inte vem det var som bannade mig på grund av att jag blev bannad från discord servern, discord.gg/unive

Hur lång tid var din ban? Det var en permanent ban, men jag fick ingen notis om hur länge jag var bannad på grund av att det var en discord ban. Men jag har varit bannad i runt 3 månader förtillfället.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag fick ingen direkt anledning via discord servern men Kazlick förklarar i ett annat inlägg ''Anledningen till din ban är för att du deltar i Avarus Roleplay, den servern har försökt förstöra för oss och därav har vi valt att utesluta alla spelare på Avarus Roleplay. Mvh Kazlick'' så jag antar att det är vad som gäller.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig på grund av att jag var medlem i den svenska roleplay server Avarus Roleplay, och pågrund av att Avarus roleplay hade varit toxic och destruktivt för Unive så valde dom att bannlysa alla medlemmar som var med i Avarus Roleplay discord server och Unive discord server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingenting hände innan min ban, jag satt bara vid min datorn och snackade med ett par kompisar utanför Unive och Avarus roleplay och från ingenstans blev jag bannad, men jag antar att dom kollade igenom vilka medlemmar som var med i både unive och Avarus och bannade alla som var med i Unive i den stunden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban, det var helt och hållet mitt fel.
Hade jag inte deltagit i Avarus Roleplay så hade jag inte blivit bannad, jag borde istället avstått från ett sånt toxic och destruktivt discord community och jag hoppas såklart på att jag får komma in i Unive igen och ha tillgång till servern då jag har några av mina bästa gaming minnen på den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var för jag slog ner min bil och då lärde jag mig mer om sunt förnuft.
Min andra ban var för att jag inte lyssnade på personen som sa till mig att gå ut och då lärde jag mig om att inte lalla så mycket.
Min tredje ban var för att jag körde in i en vägg, vänta 20 sekunder och sedan körde jag iväg igen. Då försökte jag lära mig att jag måste förstå vart mina gränser är.
Dock så har jag inga före detta bans på eran discord server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha lämnat avarus discord server och avatsåt från deras community.
Jag borde även ta lärt mig om deras toxic bakgrund så att jag inte tar del av sådana typer av serverar någonsin igen.
Jag borde också ha visat mer respekt till Unive och inte bara lämnat unive för ett annat community, så jag hoppas på att ni kan förlåta mig och jag hoppas på att jag ska kunna få komma tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska börja hitta mer information och lära mig mera av dom gemenskaperna jag går med i så att jag inte tar del av toxic och destruktiva gemenskaper.
Jag har även lärt mig att jag borde säkerhets ställa vilka gemenskaper jag tar del så att jag inte tar del av många olika samtidigt så att dessa saker inte händer igen.
Och då detta är min 5:de banöverklagan, snälla skriv om det är så att jag är blacklistad så att jag inte fortsätter skriva överklagan efter överklagan utan någon direkt anledning.
Jag vill också tillägga att jag är riktigt ledsen för det som hände, och jag kan svära på att det inte kommer ske igen, jag vill gärna bara kunna hoppa in och roll spela på denna fantastiska server med deras fantastiska spelare, och jag hoppas ni kan förlåta mig.

Har du några tillägg? Jag är grovt ledsen för det som hände och jag hoppas ni förstår att jag är väldigt ledsen för att jag gick med i det destruktiva gemenskapen, Jag vill ocskå be er att ni förklarar vad som gick fel med min ansökan om ni nekar den så att jag kan förbättra den.
Skriv gärna också om det är så att jag är blacklistad från Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka