Nekad arkeljo | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arkeljo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? arkeljo

Vad är ditt discord namn? benz

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mio Andersson och är 35 år och kommer från sverige, hans mamma heter Lena och hans pappa heter Stefan, Lena och stefan var väldigt snäll mot Mio under hans uppväxt och ville bara hans bästa, men i stefans uppväxt blev han misshandlad av sin pappa som liten, detta ville inte stefan att hans sån skulle va med om också så stefan ville bara sin sons bästa, men när Mio va 15 år gammal så träffade han en ny vän Mohamed, Mohamed va kriminell och Mio tycke att han va cool så Mio gjorde som mohamed gjorde, Mio började med att sälja knark vapen osv. Mios föräldrar tyckte verkligen inte om att Mio blev kriminell och Lena försökte hjälpa Mio ut ur detta livet men Mohamed lät inte Mio lämna. I framtiden tänker Mio sig att han vill jobba som snickare men de ser inte så ljust ut för han då han har börjar vara med mer krimenella, och de är ganska svårt och komma ut ur de livet. Och fortsätta och försöka känna pengar.’

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag kommer bidra med till unive är nåt som inte alla gör på serven, jag kommer bidra med en välfigt hög rp nivå och en nivå av rp som inte många har, jag kommer vara villig och börja utveklade och roliga senarion som inte alla strävr efter. Jag kommer andvända mig at /me, /sme jätte mycket för de gör rpn 100, gånger bättre och roligare för både parterna. Och jag kommer också strta upp många car meets så att de blir riktig rolig rp för alla som har en fin bil.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa så att de blir kul för både parterna, txe att man blir stannad av polisen att man då ska ge en chans att polisen kan ta en, för de blir bara roligare om alla har en chans att vinna o ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm: Döda nån utan andledning Vdm: att man avdvänder sitt fordon som ett vapen PWG: Att om man krockar med en bil rpar man inte på sina skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag själv har rpat som polis och kriminell i flera servers så ja kan rpa jätte bra i nästan 2,5 år nu har jag kört rp så ja kan allt

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka