Inaktuell Arkan.s21 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arkan.s21

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Ditt discordnamn: arkan.s

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag tycker om den servern, samt jag ser folk som inte kan bete sig, folk som lallar, när dem är inte medlemar samt folk som är medlemar. Jag har sett folk som inte kan RPA, dem RPAR mest på OOC och det kallas inte RP för mig, RP kallas mycker mer för mig och jag vill finnas i ert team så att jag kan göra folket i servern RPA bättre och RPA mer än att de ska använda OOC ingame. Jag vill välkomma dem nya till servern genom att hjälpa dem så snabbt som möljigt, eller när dem skriver /report så kommer jag lösa deras problem direkt, det kommer jag göra garnterat. Jag kan vara aktiv varje dag men det kommer till vissa dagar eller dag där jag kan inte vara aktiv för har nåt annat och göra, kan vara tillexempel möte, skola, jobbet och så vidare, men kan garantera att jag kan vara aktiv varje dag. Jag hoppas att jag kan vara en av er i teamet och kommer visa er hur snäll och bra jag kommer vara och hjälpa servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det ärmånga som använder OOC och det vill jag inte och det finns folk som lallar, bryter reglerna, använder för mycket svärord, och jag vill kunna stoppa detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att kolla (specteata) på folket, personerna i servern, ifall jag ser att det är många som bryter mot reglerna, kan jag få hjälp av en från teamet och berätta till dem så att vi alla kan hjälpa till varandra så att RP i servern blir bättre. Jag kommer lösa /reports samt /help så snabbt som möjligt, för att kunna hjälpa folket med deras bugg och bland annat. Jag ser att folk sitter i support men det tar länge tills staffsen hjälper dem som sitter i support, därför kommer jag hjälpa de som sitter i suport genom att sitta i kanalen och vänta tills nån sitter i support så att jag kan dra dem och hjälpa dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man skla vara snäll, mogem, bra mot alla, kunna hantera stress, respekt mot alla. Ändå om man hat folk som man känner eller är din vän, ifall han har gjort nåt fel eller brytit mot en regel, ska man ge honom en varning eller ban som de andra folket som bryter reglerna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag kommer hem, så kommer jag vara aktiv, hjälpa folket, men kommer också RPA lite, men ifall det finna nån som behöver hjälp, så kan jag hjälpa de, den kan jag forsätta med min RP. Jag håller mig vaken länge så kommer vara aktiv rätt så länge.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, har varit staff förut och kan mycket som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej tack,

Inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka